wtorek, 12 lutego 2019

Uwolnić miednicę

Objawienie zimowego wieczoru
było magiczne niczym sen nocy letniej
najpierw dotyk, który otwiera horyzonty i budzi skórę
a potem uwalnianie miednicy
tak ją sobie uwalnialiśmy i otwieraliśmy
że niespodziewanie otworzyła mi się po zajęciach jeszcze bardziej
Poczułem jak wpuszczam w biodra i w miednicę przestrzeń
najpierw powietrze zimowego wieczoru, gdy wracałem spacerem jakby nie na moich nogach
Potem miednica otworzyła się na skrzyżowanie
wpuściłem w miednicę latarnie i przejeżdżające samochody
poczułem jak przechodnie przemieszczają się przez moją miednicę
co to za wielkie otwarcie!

Okazuje się, że miednica to nasz aparat poznawczy, czuła membrana która zbiera informacje.
Wielkie ucho ciała.
Skrzynia na skarby.

Może to przez nią mają przepływać
głęboka rzeka
człowieczeństwo
miłość

Zastanawiałem się kiedyś co otwiera bramy do tajemnych krain
i znowu okazuje się, że bramy do tajemnych krain otwiera się w sobie.

muzyka 1

muzyka 2

zdjęcia (z telefonu):







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz