sobota, 4 lipca 2015

lato 015

- Wiesz, jakby wyglądała Twoja znajomość ze studentem?
- Wiem, cały czas opowiadał by o tych kolokwiach i egzaminach, wykładowcach i tekstach do czytania, jakby to miało jakiekolwiek znaczenie a ja już jestem w takim wieku, że wiem, że nie ma to żadnego znaczenia. W sumie jesteśmy już w takim wieku, że wiemy, że nic nie ma jakiegokolwiek znaczenia.
- I to jest piękne w sumie, bo możesz wybrać i nadać samemu sens.
What a lovely day was today.
Wypływałem się i naładowałem słońcem stopy. Śmiałem się ze środka, robiąc wodne akrobacje, pomimo wiedzy, że moje wodne akrobacje nie mają żadnego znaczenia.
Brak znaczenia, a wszystko w dzisiejszym dniu przepełnione do granic możliwości sensem, dobrem, akceptacją. Każda rzecz, która się dzisiaj wydarza, jest konieczna, niezbędna i właściwa. I więcej, piękna i sensu pełna. A przede mną jeszcze wieczorny jam.
Trochę tylko boli, że wątpisz. Nie możesz wątpić, mając to wszystko. 







4 komentarze:

  1. Jak ma się punkt zaczepienia, to ma się sens. To może być basen, słońce, miłość. Dbajmy o baseny, dbajmy o Słońce i planetę Ziemię, dbajmy o miłość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie jest sensem samym w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. „Uczę się patrzeć. Nie wiem, dla­czego wszystko głę­biej wcho­dzi we mnie, a nie zatrzy­muje się w tym miej­scu, gdzie się daw­niej zawsze koń­czyło. Posia­dam wnę­trze, o któ­rym daw­niej nie wie­dzia­łem“. R. M. Rilke
    Hodowca podziemnych wielorybów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życie to fascynująca podróż z licznymi niespodziankami.
    :)

    OdpowiedzUsuń