poniedziałek, 31 października 2016

niewysłowieniowość

IX

Co powie mój terapeuta, gdy mu powiem
Że słowa nie oddadzą istoty rzeczy uczuć
Nie oddadzą niczego,
mimo że się zapożyczają z innych języków i kontekstów.

Co powie mój terapeuta gdy mu powiem,
Że zdarza mi się obcować z abstrakcyjnymi pojęciami
I doświadczenie to przekracza moje możliwości wysłowieniowe.
Mogę je wysławiać ale nie mogę wysłowić.
Wysławiać pianą bełkotu z entuzjazmem.

Co powie mój terapeuta, gdy mu powiem, że mu nie opowiem
Co to znaczy poznać szczęście
Bo gdybym mówił językami ludzi i Aniołów
I miał miłość i najnowsze airmaxy
To nic to nie pomoże.

Nic naprawdę nic nie pomoże

I miłość, proszę ciebie, nie ma tu nic do rzeczy.







1 komentarz:

  1. dzięki, przeczytałam
    co prawda dziś, a nie
    w październiku, ale tak sobie
    pomyślałam - piątek, 18
    listopada, to wspaniały
    dzień na
    poezję. bardzo
    miło.

    OdpowiedzUsuń