poniedziałek, 20 marca 2017

upływający czas

Ostatnio czuję niemal fizycznie upływający czas
widzę odchodzące godziny, często w momencie, kiedy się zaczynają
nieustająca świadomość nieustająco upływającego czasu
i ostatnio odkryłem że już zaczęło się odliczanie w dół
piasek wysypuje się z klepsydry, wosk topnieje i nic tego nie zatrzyma

kiedyś (gdy się było dzieckiem) 
czekało się na to co będzie za godzinę
dzisiaj godzina to dla mnie zawsze teraz, już
trzy godziny, to za chwilę albo prawie też już
dwa tygodnie to był niesamowicie długi czas oczekiwania
dzisiaj dwa tygodnie to czasem jutro a czasem też już

Nie dziwi mnie wcale to, co mówi Miss Ferreira o już odczuwanym smutku z powodu końca jeszcze nie zaczętych wakacji (tutaj mówi), bo... pantha rei i bo koniec tych wakacji to też już. Koniec sierpnia jest za kilka godzin, koniec roku za dwa dni, a za 3 miesiące kończę czterdziestkę.

I tylko na chwilę, podczas tańca, czas przestaje płynąć. Anulowanie czasu.
Pan wie, że nauczyłem się ciałem otwierać czasoprzestrzeń? Nie wiem jak o tym opowiedzieć. Ale kiedy oglądam albo przypominam sobie, oczekuje zupełnie niepowstrzymany moment wzruszenia, a więc Ty jesteś taki a ja myślałem że owaki, i co zrobić z tym fantem, że ciało otwiera i anuluje czas i że wobec tego blakną wszystkie stresy, awanse, a nawet deadliny.

Na tę chwilę zatrzymania znajdzie się jeszcze czas pomiędzy non stop upływającymi godzinami.



i zdjęcia:





3 komentarze:

  1. czyli przyszedł czas na to: <>

    http://www.cc.com/video-clips/2yr1v8/futurama-skipping-through-time

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (miał być ten cytat w nawiasie: Linda: "Time continues to skip forward randomly, details at 11." (time jump) "This is the news at 11. The mysterious and unexplained…" (time jump) "Turning to entertainment news: Teen singer 'Wendy' might just be the lates…" (time jump) "…won 3 Grammy's last nigh." (time jump) "…was found dead. In her bathtub.")

      Usuń