poniedziałek, 21 maja 2018

we all have a hunger

Gdzie jesteś życie?
Bo czasem zastanawiam się, czy nie przeciekasz mi przez palce.
W realizacji moich marzeń się kryjesz?
W dążeniu do długoterminowych celów tkwisz?
Może jesteś w najprostszym teraz i tu.
Czy się chowasz pomiędzy jajkami na miękko a poranną kawą pitą na słonecznym balkonie?
Czy w rzeczach nadzwyczajnych, przekraczaniu swoich granic i skoku na bangee.
Przeminęło żeś z latami 90 razem? Z zapachem ogniska u cioci Zosi i plakatem Freddiego Mercury na ścianie?
Gdzie jesteś życie?
Na tych polach malowanych zbożem rozmaicie
Pod guzem w piersi, i przerzutach w mózgu i odbycie.
Za górami za lasami za czterema burgerkingami?
Widziałem twoje zdjęcie na szybach samochodów
Straszna chała w głowie, więdną lilie, więdną gdy odchodzisz
Tak tęsknie za twoją czułością, wymyśloną, a której nigdy nie było
Zawieruszasz się w tej wojnie jaką wiedziemy z ciałem i ze światem
Wsłuchaj się w duszy mojej prośby natarczywe
Łez mi winne, nie zamienie cię na inne
Tylko bądź.

utopia lykke li

we all have a hunger








1 komentarz:

  1. Właśnie pomiędzy jajkami na miękko, w pęcherzykach pary.
    Pary do życia.

    https://youtu.be/BKMuwfC4lDE?si=2D7dFgad8DIlMBRg

    OdpowiedzUsuń