czwartek, 17 października 2013

A jednak

Na co dzień niby się jednak nie da żyć, ale o to chodzi właśnie, żeby to jednak robić.
Mimo że wszystko nas pcha do tego że:
teraz trzeba żyć
jak kto może
płytko
prędzej

To jednak nie. Mnie to się nie podoba. Jednak trzeba znajdować czas i siły na głęboko i powoli. (jak w miłości)
Poświęcać  godzinę na czytanie jednego wiersza
aniżeli godzinę na 24 posty na fb, 3 zalinkowane artykuły o niczym, 15 niby-śmiesznych obrazków, 2 reklamy i 1 grę, 3 teledyski, zdjęcie, trailer, cielak, świniak, kura, ryba, królik, zając, kawał grzyba,
Sery, desery, cukier, owoce, donnuty angielskie, torty i rzygam!

A potem jeszcze godzinę na myślenie o tym jednym wierszu.

I teraz trzeba tym bardziej, głębiej i wolniej.

Bez cudzysłowów cytowani byli: Miklaszewskie (A ja nie), Różewicz (płytko prędzej), Chylińska (Białe ściany).

Dla leniwych:  A ja nie ,     Białe ściany,     płytko prędzej


 (Dałem wam teraz roboty na 4 godziny :) 
Z Gorącymi pozdrowieniami.
Tomasz.




3 komentarze:

  1. Poświęcić minutę na patrzenie w chmury.
    Sekundę przyglądać się wiatrowi.
    Przez moment śledzić w lustrze swoją twarz.
    Raz dziennie pomyśleć: oddycham!
    Po lub przed nie śpieszyć się.
    Wiersz napisać, gdy w sercu zaiskrzy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Do "Chimery" już wysłane? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłane nie, ale już gotowe, tylko że nie jestem z tego zadowolony :/

    OdpowiedzUsuń