piątek, 24 lutego 2017

rzyganie ludzkością

Miałem dziś dzień taki, że rzygałem ludzkością.
Bardzo nie lubie takich dni.
Bardzo się ich wstydzę.
W takie dni dużo bardziej niż zazwyczaj
robi mi się niedobrze jak rzucasz pety na chodnik
płakać mi się chcę jak widzę jak traktujemy zwierzęta
zamieram patrząc na ich twarze pełne obojętności lub nienawiści
nawet mi wstyd za spodnie które nosi i sposób w jaki to robi
a no co dzień daję wszystkim przecież wolną rękę.
Nie widzę w takie dni waszych planów, marzeń, nadziei
Widzę brudne uszy, paznokcie, nienawiść i pogardę
wasze komentarze w sieci to wtedy moja osobista porażka
nabieram ochoty aby rozwalać kijem bejsbolowym ich eksluzywne samochody
i nie uśmiechać się

najpierw nie wiem skąd się biorą te dni
a potem przypominam sobie, co czasem mówię uczniom:
to co mówisz o innych i to co w nich dostrzegasz, mówi więcej o tobie niż o nich

Pewnie dlatego tak nie lubię takich dni.

I find it hard to balive (again)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz